مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 01:102023-10-04ورزشي

جنجالی های هفته | از فرار الاتحاد تا درآمد میلیاردی مربی از فوتبال تعطیل!


در اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش شاهد فرار الاتحاد عربستان از اصفهان بودیم و هم درآمد میلیاردی سرمربی یک تیم از فوتبالی که به قول خودش تعطیل است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی این هفته جهان ورزش را باهم مرور می کنیم: *درخواست  از فیفا برای برکناری رییس فدراسیون فوتبال بر اساس گزارش های منتشرشده، ساکوئل اتوئو متهم به تخلف مالیاتی و تبانی در تعیین نتیجه بازی هاست و به خاطر درگیری اش با یکی از هواداران در طول جام جهانی 2022 قطر و قرارداد اسپانسری که با یک شرکت شرط بندی بسته، تحت فشار شدیدی است.

 سازمان لیگ فوتبال کامرون با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال این کشور،  خلاصه اقداماتی است که اتوئو انجام داده را گزارش کرده و در آن از رییس فیفا خواسته شده تا شرایط را برای کناره گیری او از سمت ریاست فدراسیون فوتبال این کشور فراهم کند.

* آشتی کنان نکونام و خطیر بعد از کلی، کش مکش و دعوای رسانه ای در نهایت سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال باهم آشتی کردند آن هم در فدراسیون کشتی و با پادرمیانی علیرضا دبیر رییس این فدراسیون! همین مساله باعث شد که برخی از اهالی فوتبال به کنایه بگویند هفته آینده هم فدراسیون فوتبال همایشی در خصوص چالش های کشتی گیران با حضور پیشکسوتان! برگزار خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجالی های هفته | از فرار الاتحاد تا درآمد میلیاردی مربی از فوتبال تعطیل!

جنجالی های هفته | از فرار الاتحاد تا درآمد میلیاردی مربی از فوتبال تعطیل!